Skiftet standard udstødning med rustfri Predator udstødning fra England, afgangsrørene er større. Lyden er dybere og højere end standard ved lav fart/omdrejninger men forsvinder i vindstøj ved højere fart.
Dynojet Kit Stage 2 (fra BMW f650), monteret helt efter instruktionen, har helt klart givet bedre træk i de lave omdrejninger, utrolig dejligt!
Fjernet snorkel fra luftfilterkassen samt gjort hullet større for at opnå bedre flow. Har senere erfaret at aerodynamik er en kompliceret sag og ikke sådan lige til at forudsige, CV-karburatorer har det tilsyneladende bedst med et ´roligt´ luftindtag uden for megen turbulens. Det virker dog umiddelbart ikke til at jeg har gjort for megen skade da den kører fint omend den larmer en smule mere ved gasgivning.
Peggy var en tur på rullefelt og fik konstateret at køre helt fint og en fin kurveudskrift - uden nogen særlige justeringer! Imponerende og utroligt tilgivende med alle de modifikationer af én gang.
Jeg har opnået at få en MC der er meget mere kørbar, dvs. bedre træk i de lave omdrejninger, ingen pludselige ryk som tidligere hvor den kunne virke lidt on/off med gassen, nu er dosseringen helt rigtig og forudsigelig. Jeg er meget glad!


Ingen kommentarer:
Send en kommentar